uszczelka pod głowicą asv

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • klubik
    Classic
    • 2011
    • 2

    uszczelka pod głowicą asv

    Zamieszczone przez fernando
    Zamieszczone przez szkoda
    _tm_ napisał/a:
    +/- 0,3s

    a mi pokazywał +/- 1s - to kwestia np. wersji czy jego widzimisię?
    Mnie się wydaje, że niedokładności pomiaru zmieniają się za każdym pomiarem. Robiliśmy kiedyś z kolegą parę pomiarów jeden po drugim i tolerancja pomiarów była (z tego co pamiętam) od +/- 0,25s do +/- 0,8s (oczywiście od czasu 0-100km/h)
    Nie sprawdzajcie, co pokazuje VAG na górze, tylko sprawdźcie niżej na zapisie kolejnych próbek. Tam widać dokładnie jaka jest prędkość dla kolejnych próbek i widać z jaką dokładnością można "ocenić" czas do 100 km/h... Jest to bardziej miarodajne niż ten +/- który pokazuje VAG na górze.

    A co do próbkowania to też nie wiem " o co kaman"; też mi się zdarza, że jeden przejazd jest próbkowany co 0,15 s , a następny już co np. 0,30 s lub 0,5 s.
    bodzio
  • buczer
    Classic
    • 2010
    • 24

    #2
    uszczelka pod głowicą asv

    witam,mam taki problem że rok temu byłem na programie i wyszło 140km i padła uszczelka pod głowicą na hamowni zrobiłem i wszystko ok i tak przejeżdziłem rok a parę dni temu pojechałem na korekte programu i wyszło 180km i znowu padła uszczelka pod głowicą na hamowni jaka może być tego przyczyna dodam tylko że termostat był niesprawny bo pokazywał 70stopni a nie 90 i uszczelka w korku od zbiorniczka jak odkręciłem była w połowie zawinięta do góry gdzie szukać przyczyny

    Komentarz

    • looker
      RS
      • 2008
      • 1886
      • Octavia II (1Z3)
      • BMN 2.0 TDI RS 170 KM

      #3
      Może słaby/brak nawiew na hamowni ? :|
      OII RS BMN - 205KM@435Nm by R-Performance :-)
      SPRZEDAJĘ NA OLX: http://olx.pl/oferty/uzytkownik/1G8sP/

      Komentarz

      • buczer
        Classic
        • 2010
        • 24

        #4
        też o tym myślałem ale inni hamują i nie mają takich problemów

        Komentarz

        • Linczo
          Classic
          • 2009
          • 3

          #5
          Re: uszczelka pod głowicą asv

          Zamieszczone przez buczer
          witam,mam taki problem że rok temu byłem na programie i wyszło 140km i padła uszczelka pod głowicą na hamowni zrobiłem i wszystko ok i tak przejeżdziłem rok a parę dni temu pojechałem na korekte programu i wyszło 180km i znowu padła uszczelka pod głowicą na hamowni jaka może być tego przyczyna dodam tylko że termostat był niesprawny bo pokazywał 70stopni a nie 90 i uszczelka w korku od zbiorniczka jak odkręciłem była w połowie zawinięta do góry gdzie szukać przyczyny
          Miałem podobne perypetie ( żeby nie było nie w skodzie, tylko w innym modelu auta ) czyli wywiana uszczelka, też miałem wtedy padnięty termostat i z tego co mi wiadomo w tym upatrywałbym winy.

          Komentarz

          • buczer
            Classic
            • 2010
            • 24

            #6
            jeszcze może się ktoś wypowiedzieć

            Komentarz

            • laurin
              Rider
              • 2009
              • 727

              #7
              To jak robią korektę mocy to nie sprawdzają tego???????? :shock:
              Chyba nie jest to skomplikowane.............


              Czyli ciągle mały obieg był rozumiem.

              Komentarz

              • zbn
                Classic
                • 2009
                • 16

                #8
                A temperatura nie rosła na wskaźniku?? Jak dobrze zrozumiałem, dwa razy zdarzyła się awaria na hamowni? A konkretnie, uszczelka wydmuchana czy wypalona? Jesteś pewien, że układ chłodzenia nie był zapowietrzony? Wentylatory sprawne?

                Komentarz

                • buczer
                  Classic
                  • 2010
                  • 24

                  #9
                  uszczelka wydmuchana, termostat był walnięty wentylatory sprawne

                  Komentarz

                  Pracuję...